دسته‌ها
مبل پلاستیکی

مبلمان حصیری فضای باز

مبلمان حصیری فضای باز تولید شده در کارخانه پلاستیک ناصر. کاناپه حصیری ناصر طراحی و تولید و توزیع شد.

مبل دونفره ناصر بسیار زیبا و کاربردی و قابل شستشو مناسب فضای باز ، ویلا، باغ و …

ناصرپلاستیک نمایندگی شرق تهران (نارمک)

آدرس: تهران،نارمک، خیابان آیت، بالاتر از چهارراه تلفنخانه، پلاک ۲۶۱، فروشگاه پلاستیک ناصر

تلفن:

۰۲۱۷۷۹۷۹۳۱۶

۰۹۱۰۵۱۷۶۷۳۵

کانال تلگرام ما

پیج اینستاگرام ما

برای مشاهده مدل های تک نفره این کاناپه اینجا کلیک کنید.

مبلمان حصیری فضای باز ناصر بسیار زیبا و شیک و مناسب و کاربردی. کاناپه ۸۹۲ را میتوانید با مبل تک نفره ۸۹۱ و میز جلو مبلی ۴۲۳ یا ۴۲۱ ست کنید و یک نیم ست بسیار زیبا داشته باشید . مناسب فضای باز ویلا ،باغ و تراس و سایر فضاها ، قابل شستشو و راحت.

پلاستیک ناصر بزرگترین تولیدکننده میزوصندلی پلاستیکی و میزوصندلی حصیری تولیدکننده برتر کشور و صادرکننده به چندین کشور دنیا میباشد.از میزوصندلی فضای باز ناصرپلاستیک می توان در ویلا و حیاط و رستوران و… استفاده کنید. محصولات ناصرپلاستیک از بهترین مواد اولیه تولید شده و بادقت و وسواس طراحی میشوند در رنگهای متنوع برای سلیقه های مختلف

در فرایند تولید محصولات پلاستیک ناصر از بهترین مواد اولیه استفاده میشود. تا مشتریان عزیز محصولات باکیفیت و راحت را با دوام زیاد استفاده کنند. حسن این محصولات این است که هم در فضای باز ظاهر زیبا و شیک خود را نشان میدهد و هم در داخل.

برای تهیه محصولات پلاستیک ناصر و اطلاع از قیمت محصولات ناصر با ما تماس بگیرید تا دراسرع وقت محصول موردنظر برای شما ارسال شود. برای بازدید حضوری هم تماس بگیرید.

مبل دونفره حصیری کد ۸۹۲

از naser plastic

ناصر پلاستیک پیشرو در تولید انواع میز و صندلی پلاستیکی و پایه فلزی و طرح حصیری و.... و دیگر محصولات پلاستیکی با بهترین مواد اولیه مناسب منزل،اداری،ویلا،رستوران،آرایشگاه و ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *